Επιστροφές / Ακυρώσεις

Βασικές προϋποθέσεις επιστροφών προϊόντων:

  • Θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Aegis Systems, στο τηλέφωνο 210 98 89 899 ή 6948 805799.
  • Το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει φθορές ή αλλοιώσεις της αρχικής εργοστασιακής συσκευασίας (κουτί ή ζελατίνα). Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την επιστροφή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, κουτί και όχι φάκελο.
  • Να αποστέλλεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την επιστροφή.
  • Με ένα σημείωμα να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν.
  • Για λόγους ασφαλείας και ποιότητας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων
  • Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.

Παρέλαβα λάθος προϊόν (το λάθος οφείλεται στην Aegis Systems)

Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 98 89 899 ή 6948 805799 την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα.

Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση.

Εφόσον διαπιστωθεί το λάθος, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Aegis Systems  (Εσείς αποστέλλετε με Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).

H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του όπως:

Η Aegis Systems οφείλει να σας στείλει το σωστό προϊόν εκ νέου εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το λάθος προϊόν.

Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Σωκράτους 200, Καλλιθέα.

Παρέλαβα προϊόν με ζημιά, χτυπημένο, κατεστραμμένη συσκευασία

Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 98 89 899 ή 6948 805799 την ίδια μέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη για να γίνει ο σχετικός έλεγχος αποθήκης/courier ώστε να βρεθεί το λάθος άμεσα.

Προσοχή: Δεν πρέπει να περάσουν μέρες γιατί αν το λάθος είναι εσκεμμένο πχ από courier, δεν μπορεί να γίνει διασταύρωση, ή μπορεί η αντιπροσωπία/courier να επικαλεστεί ότι η ζημιά έγινε σε μελλοντικό χρόνο της παραλαβής (Πχ. Το ραντάρ φέρει χτύπημα από πτώση, ο πελάτης ενημέρωσε μετά από 3 μέρες την Aegis Systems.

Η Aegis Systems ενημερώνει την Courier που μετέφερε το δέμα, η Courier αποποιείται ευθύνης διότι ο πελάτης δεν ενημέρωσε εγκαίρως & αναφέρει ότι η πτώση έγινε από υπαιτιότητα πελάτη).

Εφόσον επιβεβαιωθεί η ζημιά, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Aegis Systems (Εσείς αποστέλλετε με Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).

H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.

Η Aegis Systems οφείλει να σας στείλει καινούργιο προϊόν εντός 1-3 εργάσιμων, μόλις παραλάβει το δέμα.

Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Σωκράτους 200, Καλλιθέα και να προχωρήσει η διαδικασία ως άνωθεν.

Παρέλαβα προϊόν το οποίο δεν λειτουργεί ή σταμάτησε να λειτουργεί τις πρώτες μέρες

Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει εντος 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 98 89 899 ή 6948 805799

Κατόπιν συνεννόησης, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Aegis Systems (Εσείς αποστέλλετε με Courier απλό δέμα, χρέωση παραλήπτη).

H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν & την πλήρη εμπορική συσκευασία του.

Η Aegis Systems οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται αντικατάσταση και αποστολή δωρεάν. Εάν η επίσημη αντιπροσωπία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η Aegis Systems οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Εάν το προϊόν το παραλάβατε από το φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μας το φέρετε ο ίδιος στη διεύθυνση Σωκράτους 200, Καλλιθέα και να προχωρήσει η διαδικασία ως άνωθεν.

Το προϊόν χάλασε και είναι εντός εγγύησης

Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 98 89 899 ή 6948 805799.

Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.

Η Aegis Systems οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5 ημερών. Εάν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (πχ το προϊόν βράχηκε, κάηκε από υπέρταση κτλ), γίνεται επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δεν είναι δυνατή η επισκευή και αποστολή του προϊόντος (μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη).

Εάν η επίσημη αντιπροσωπία βγάλει πόρισμα ότι υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη, η Aegis Systems οφείλει βάση νόμου να παρουσιάσει το σχετικό έγγραφο στον πελάτη και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη όπως το παρέλαβε με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Το προϊόν χάλασε και είναι εκτός εγγύησης

Θα πρέπει να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 98 89 899 ή 6948 805799.

Θα ενημερωθείτε αν το προϊόν χρήζει επισκευής, στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για το κόστος ελέγχου και το κόστος επισκευής. (Αυτές οι πληροφορίες ενδέχεται να δοθούν εφόσον γίνει ο έλεγχος του τεχνικού της αντιπροσωπίας, ανάλογα βέβαια και της φύσης του προϊόντος).

Κατόπιν επικοινωνίας η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη.

Η Aegis Systems οφείλει να ελέγξει το προϊόν ή να το στείλει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπία και να σας ενημερώσει σχετικά εντός 5-10 ημερών. Μόλις γίνει ο έλεγχος, θα σας ενημερώσουμε για το κόστος επισκευής και εφόσον συμφωνήσετε θα προχωρήσουμε στην επισκευή του προϊόντος. Η αποστολή του προϊόντος στον πελάτη με επιβάρυνση μεταφορικών του πελάτη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο